5 maj

Men tjeeeeeeeenare hörrni!

Lång dag, har hunnit 1000 saker. Iallafall nu på kvällen. Har tillbringat större delen med att lyssna på information om säkerheten på diverse maskiner som jag kommer ha att göra med i sommar. Jag fattade inte så mycket, men jag hoppas det löser sig hehehe. Tur att Kalle var med för jag kände inte någon där typ. Lite annat än mot Buffils, buhuhuhu. Men det blir nog bra sen!

Sen åkte jag hem en sväng innan jag drog upp hit igen. Har packat, städat, tränat, gjort pastasallad, tvättat och betalat räkningar. YEAH. Gjorde liite ont i foten när jag sprang med det hindrar inte mig i helgen. Assköööönt är det också när man springer ganska fort och slipper springa så länge. Haha. Nu försöker jag varva ner lite så jag kan sova, har 1000 saker till att göra innan vi drar till Stockholm sen vid två. Men innan jag får sova ska jag lusläsa igenom min religionsuppgift eftersom jag var lite borta i huvudet igåer när jag skrev den. 

VI HÖRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Puss

typ på sånt här crazy-glatt humör är jag nu. wiehooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0