Tuesday, Wednesday heart attack

Nu är det mindre än 1 vekca kvar till insparken, det vill säga att det är dags att börja mora-bloggningen!
Inte vet jag om en endaste människa kommer att läsa den, det finns ju en del som är lite anti-mora om man säger så ;) Jag vet inte ens om jag någonsin kommer skriva, men jag får väl försöka då. I början kommer det säkert komma en del om den fruktansvärda nollningen, som jag börjar bli småttt nervös för nu. Sen kommer jag säkert bli årets fetaste datanörd utan en mamma som tjatar och en dator bredvid sängen :b
Idag borde jag väl egentligen börja packa alla mina grejer, men det känns ltie drygt. Mitt rum här hemma kommer bli heelt tomt, förutom den där jäkla 90-sängen som man inte kan vrida sig i utan att ramla ur! Jag borde också kolla på allt mäjligt till rummet i mora, eftersom det enda jag har för tillfället är en säng och ett skrivbord. Men vafan, imorgon får vi äntligenäntligen komma in och kolla lite, då blir det lättare att välja färger och allt annat sjab.

För er som missat det så är Lassi i OS-final, Lassi är från LEKSAND. Tänk det ni, det är ballt! Hoppas han räcker till medalj och att det är motvind. Sverige tog också sin andra OS-medalj i cykel idag, nicenice. Och snart börjar friidrotten också :D
Nej nu måste jag lätta fårn datorn och börja packa, och laga mat..
Adios


RSS 2.0