it's not the end, just the beginning of something new

Det har hänt lite sen sist. Studenten typ. Och rätt mycket mer också.
Mora har lämnat ett hål i hjärtat hos mig, men gett mig så himla mycket fina minnen och vänner att fylla det där tomrummet med. Tack gud för det! Det är det jag försöker göra nu, fylla det tomma. Med massa fint istället.
En lite nystart i livet liksom, och därför så lämnar jag nu denna blogg för att skapa nya minnen på en ny! Så får den här finnas kvar för att påminna mig om livet och tiden i Mora. Blir bra det tror jag!
Så kära läsare, jaa ni som fortfarande läser trots denna katastrofalt dåliga uppdatering, jag lovar att bättra mig! Dock gör jag det framöver på johannasarenmark.devote.se
Vi hörs då hörrni!


Puss!


9 juni

Vi tar studenten imorgon. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?
Vart tog dessa tre år vägen?


5 juni

Hehehe. Godmorgoooooooooon!
Eller ja, jag vaknade för en timme sen kanske. Inte riiktigt okej, men jo, för att vara studenvecka äre okej. Då behöver man liksom inte vara vaken på dagarna. Igår var vi några stycken som först myste med filtar och musik vid kajen och sen drog hem till Olle! Naiiz. Dock så fick jag vääldigt ont i halsen och mådde ganska så dåligt så jag drog hem efter en stund, och sov i 12 timmar. Gött. Så nu har jag bara lite halsont kvar och kan köra som fasiken resten av veckan :D
Skulle ha cyklat till Dalbyn idag men med halsfan så går det inte så får väl nöja mig med en promenad runt mora. Måstemåste röra lite på mig, får kli i benen. Kan ju hursomhelst inte ligga i sängen hela dagen!
Nä, ska klä på mig och draa. 
Hörs!

4 juni

Hejhejhopp.

Nu skulle jag ha gått i mål på tävlingen ungefäär men nej för jag har fortfarande lite ont i halsen. Fast det är nog bra imorgon skulle jag tro. Det är sjukt varmt i min lägenhet och jag kokar i hela kroppen så jag vill helst bara dra och lägga mig på stranden nu. Ska dra med någon dit sen tror jag minsann! Men först ska jag försöka få tag på faris och kolla om min flytt börjar idag. Isåfall lär jag städa ur lite här kanske. Fyy.
Ikväll får vi se vad som händer, om jag inte somnar klockan 3 heheehe

Bajsbajs!

2 juni

Nejmen HEEEEEJ!

Ja alltså det här med att blogga ligger inte högst upp på listan nu tyvärrrr, inte nu när det händer så fantastiskt mycket annat kul :D Fest efter fest efter fest äre som gäller nu , såatteee. 8 dagar kvar till studenten är bara helt sinnes. Jag har börjat packa ihop min lägenhet och det är med blandade känslor alltså. Längtar så inåt till nästa vecka när vi får klä ut oss och äga sönder alla andra klasser. WIWIWIWIWIW.
Ikväll äre Rättvik som gäller och det kommer nog bli hur bra som helst tror jag. Hihi. Men först ska jag ut till Bonäs och jogga/gå min bana eftersom min hals är cp. Men det sket man väl i! 

Va gör vi?
NU KÖR VI!!!!

PUSS

RSS 2.0