22 maj

Tjeeeeeeeeenare.
Läget? Jo tack, det är fint. Själv då?
Gårdagen var nice, bara dansa, inte tänka. Fettttt, som mina currysar skulle säga!
Sov lite för lite kanske, men tog igen det med en powernap på ungefär en och en halv timme i eftermiddags, inte så smart kanske men vafan! Sen åkte jag liite för fort till rodden, men hann i båten så det var ju bra. Nu har jag ont i armarna och tänker att jag borde ro lite oftare kanske. Snart ska jag gasa iväg till västanvik igen och fixa cykel+cykelkläder. Imorgon runt 6 trampar jag upp till mora. Väldigt intressant med tanke på att jag cyklat 0 gånger iår. Men det är bara å köra!

Det är bal om mindre än en vecka, DET är stört. Jag längtar! Ska bara läka alla mina rivsår, blåmärken och skavsår först hehe.

Nu ska jag plugga lite dååååååå. Tråkigt som bara den, MEN om man tänker såhär då; Sista stora inlämningsuppgiften för en obestämd framtid. Då känns det rätt bra faktiskt!
Tjingeling


cool syrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0