barnvakt

är helt slut efter att ha vart barnvakt åt:
Hugo. Dvärghamster, ca 1 år. Extremt snabb och liten. (därav den dåliga kvalitén på bilden)
Rut. Katt, ca 2,5 år (?). extremt sugen på hugo.



Mitt uppdrag: rasta hamster på behörigt avstånd från katt. Akta så hamster icke smiter in i något hål eller under ett kylskåp.

Nu sover Hugo. Rut jagar dammsugaren och kommer väl förhoppningsvis somna snart hon med. Mina två gullisar. Hehe.
Snart sover även jag. Imorgon går bussen till mora 07.55. skön-t.
Kom och hälsa på oss i mässan vettja!

BYE!

PS. marieeekexet, jag dissar inte dig, lovar. det kanske kommer en bild snart, bara mina ögonbryn mattats av lite i färgen, hehe ;) puss pårej!

Kommentarer
Postat av: marris

hahaha jaha ! Jag får väl tycka det är ok då. Whaaaaa härligt väder, och lycka till i mässan. Själv är jag chef för Barnens Vasalopp idag, yeah <3

2011-03-03 @ 08:11:55
Postat av: marris

hihi kom på, varför inte passa på att länka sin blogg ? niceee

2011-03-03 @ 08:12:39
URL: http://erikamarie.blogg.se/
Postat av: JJ

och jag är till och med med på bild! (samma som Hugo)

2011-03-03 @ 11:15:06
Postat av: Clarrobarro

Mitt förnamn är oxå med, shit detta är stort!!! Och Marie din blogg kommer bli hur stor som helst nu ju! SÅ självklart länkar även jag till min :D

2011-03-03 @ 16:09:00
URL: http://kanskeenblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0