30 mars

Heeeeeeeeeeeey dudes!
Tänkte bara börja med att ge lite cred till mig själv för att:
- Jag sov 12 (!!!!!!) timmar inatt. Insane. När hände det senast mitt i en skolvecka?? Hehe. Pigg idag? Ja!
- Jag har skrivit klart min 3 veckor försenade religionsgrej. Om den blev bra? Inte för fem öre, men det skiter jag i!
- Jag har hyfsat bra koll på mit projektarbete.
- Jag sprang årets första intervaller med Ida idag och det var kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. mermermer.
Typ.
Ida och Emma var här och hade tacomys med mig också. Kvalletid. yeahhhhhhhhhhh
Marie har åkt till Polen och jag fick klara mig ungefär nästan hela dagen utan mina homies också innan en av dem dök upp tillslut.
Nu såhär på kvällskvisten så sysselsätter jag mig med att borsta tänderna, skriva om vattenkraft och lyssna på andrs spellistor på spotify. Älskar att kunna göra det när man är less på sina egna.
Nu ska jag spotta och sova!
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0