25 mars

Heeeeeeeeej!

Sitter hemma i Lekke för tillfället, och om en timme ungefär så bär det vidare ner mot Oxelösund, eller nåt liknande. Orienteringspremiär imorgon, nervös som fan hehe. Men KUL!!!
Hoppas på barmark och sol, och att den här jvla blåsten ska sluta snart.
Sorry för det bittra inlägget igår också hehe, som tur var slog mitt humör om totalt på eftermiddagen och jag vart totalflummig istället. Hellre de.. Haha.

Nu ska jag tvinga mina syrror att göra mat. Asbra ;)
Hittade förresten MASSA gamla bilder på den här datorn. En där jag har googlebränna.. och är typ 13 år. SÅ himla fult. hahahahahahahah. Och den här.... Johanna 12?13? år ÄLSKAR att spela fiol i leksandsdräkt. Eller?



HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0