24 mars

Ibland har man en dålig dag. Ibland har man tillomed en riktig jävla pissdag. Som idag.
Man är bitter. Man är sur. Man orkar inte med någon, och man orkar framförallt inte med sig själv.
Jag hade många sådana dagar i vintras. Riktiga bitterdagar. Det var skitjobbigt, och jag visste inte hur jag skulle ta mig ur det. Jag vill vara glad och ha roligt, inte gå runt och sura för mig själv och vara ett allmänt pain in the ass för omgivningen. Tack och lov har det blivit bättre sen dess, men det kommer fortfarande såna där bitterdagar. Typ idag. Egentligen är det då man behöver sina vänner som mest, men det är ju också då man stöter iväg dem som fan. Vem vill gå fram till den där bitterfittan och ge henne en kram? Nä, precis. Ingen.
Men fan, allt går inte på räls jämt, och just nu är det så mycket som bara går runt i huvudet på mig och inget går riktigt som jag vill. Det är pissigt att bo själv för man känner sig så jäkla ensam. Samtidigt är det väl tur så ingen annan behöver lida av mitt humör. ta tag i livet johanna, nu!!
Så förlåt förlåt alla för att jag är såhär ibland. Jag försöker verkligen att inte vara så, men fan, den här gången har en veckas huvudvärk tagit knäcken på mig.
Tur att jag har världens jävla roligaste vår att se fram emot, åhhh vad bra. BRABRABRA!
Bittrare inlägg får man antagligen leta rätt länge efter, men jag kan ju säga så mycket som att nästa kommer bli positivare, hehehe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0