19 mars

Ja men tjena!
Sitter just nu och slänger i mig lite mat framför herrarnas dubbeljakt i Falun, ser bra ut! Den här dagen är fullspäckad och effektiv måste jag säga. Tog tåget hit imorse, tränade med Marie i det suuuupersuperfina vädret, duscha, drog ner på stan och fixade lite, och nu är jag här. Ska ta och fixa till mig så jag ser anständig ut snart, och sen cyklar vi upp till Unihoc och kikar på killarna som spelar SM-semi? eller nåt. Viktig match är det iaf! Kvällen bjuder förhoppningsvis på utgång, woooho. Så jag har lite för mig, och det är bra och kul och solen skiner och livet leker, kan man säga!
Nu ska jag fixa vidare, tog lite pics på passet men hinner inte ladda in dem nu. Lateer.
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0