1 mars

Alltsååååå.. jag håller på att färga mina ögonbryn. Det känns sådär, hehe. Är en aning oroad över hur resultatet kommer att bli, men jag hoppas på det bästa, annars får jag väl raka av dem elller hålla mig inne några månader framöver! Följde dyviks tips och bara "kluttade ut" färgen hehe så vi får väl se råå.

Har stått i mässan 11-16 idag, superlugnt var det så det sög lite. Hoppas på mer folk tors-fre då jag och frida står där hela dagen, kom in och få lite gratis massage mellan 14-16 och prata lite med oss pleeease.

yeahh, det vart bra. Okej, lite mörkt, men det brukar ju försvinna efter en dag eller två! Tack anna för tipset hehe.
Nä men nu ska jag och ellen laga plättar. Eller hon ska laga och jag ska titta på, hehehe. Närå.

Höörs!

PS. fucking FÖRSTA MARS ÄR DET IDAG!!!! Våååreeeeeeen kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0