110125

Men tjaaaaa!
Long time no seen, men ja så kan det gå ibland. Inte för att jag har haft särskilt mycket för mig men.... Hehe.
Allvarligt talat så försöker jag just nu att ta tag i mitt liv lite, så jag har skrivit en jääättelåång to-do list och hoppas att jag ska göra lite på den iaf. Typ samhällsredovisningen, så jag får den ur världen och min hjärna.
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna heller, skolan är tråkig oh dryg och så. Jag och Marie var nere på stan idag och fyndade så det var niiiice. Längtar till studentveckan hehe.
Fast det händer ju faktiskt rätt mycket här kom jag på nu men den informationen är hemlighetsstämplad, hehehehehe.

Näää nu ska jag börja pricka av min lista.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: marris yeah yeah

mycket snygga shoesissar! :D

2011-01-25 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0