...

Jag hostar bara mer och mer och huvudet börjar väga som en tegelsten, inte ok! Desstom kom Ellen nyss hem med feber. Hoppas att lite extra sömn ska hjälpa då. Huvudvärken kan ju förresten också bero på att jag ägnat större delen av eftermiddagen letandes efter vettiga saker att skriva i slutprodukten till projektarbetet. Har inte ens börjat lära mig OCAD än.. Tur att jag har en vecka i Boden på mig då hehe. Börjat skriva CV har jag också gjort, egentligen inte så svårt men fan så drygt. Men bara att ta tag i och genomföra.
Har börjat komma in i lovkoman nu också, och liksom glömma bort mora och allt där uppe, typ. Inget illa menat, det är bara för att jag inte ska sakna det så mycket ;) Men får ju åka upp redan imorgon igen så det blir nog bra det.

nu ska jag ta en pw och sen sova.
Nattinatti!

update:
rutinerat att lägga den där promenaden mitt i hem-från-hockeyn trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0