23 februari

Men tja.
Internetet i gula funka rju lite sisådär ibland så jaa, därav den fantastiska uppdateringen.
Sista veckan innan lovet nuuuu. Ska bli skönt att komma hem lite faktiskt. Har inte hänt särskilt mycket, ovanligt mycket plugg har det varit men nu är det slut med det också så det är bra. Idag har det verkligen inte varit min dag heller, har tappat bort mina nycklar någonstans under dagen. Trodde dom var i väskan. ASjobbigt är det. Hade glömt mitt USBminne i datorn i biblioteket hela dagen också, tankspridd????? Så just nu sitter jag och deppar lite framför livet enligt rosa, hehehehehe. Ikväll är det innebandymatch på riktigt också, alltså inte Korpen, så det blir fint.

Och idag fyller också ingen mindre än Ida Clarren Claréus 19 år!!!!!! GRATTIS SNYGGING!




Nu orkar jag inte skriva mer, ska dö lite i soffan istället!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0