17 februari

Men tjeena.
Det blev inga pursuitintervaller för mig imorse, det blev ingen träning överhuvudtaget faktiskt. Sov apdåligt, har tydligen vart inne på facebook runt 5 imorse utan att riktigt märka det? sen när jag vaknade mådde jag inte alls bra så jag sov 3 timmar till istället och då vart det lite bättre. En lektion med film, sen satte jag mig i kafeterian och skrev mitt svenskatal, fick inte gå därifrån innan det var klart, och klart blev det. Typ iallafall. Borde renskriva det nu bara så det är klappat och klart inför morgondagen. Fixat så mina skidor kommer från grönklitt till Bonäs också, så nu ska jag bara ta mig dit och hämta dem. Rätt effektiv dag faktiskt, när den väl började hehe.

Åh juste, Emma fyller 17 år idag!! GRATTISGRATTIS :D hihi.

Nuuuuuuuuuuu jobba. Sen teori.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: emma

åh taaaack johanna!!!! :D :D träna med oss idag!

2011-02-18 @ 08:43:56
URL: http://emmasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0