13 februari

Heej.
Sitter här med sprängande huvudvärk eftersom jag just sett på Dear John och gråtit så att jag inte har några tårar kvar typ, bara ont i huvudet. Den är så sjuukt bra! och fin. och sorglig.
En annan sak man kan gråta lite över är att jag krossade min stora väggspegel idag.. HUR klantigt??! Den sitter, nej satt, ju lite dumt till så att varje gång man rörde min klädstege så åkte spegeln på sne liksom, och idag så ja, då brast det helt enkelt och spegeln åkte i golvet och gick i tuuuuuuuuuuuuuuuuuusen bitar. 3 stora och resten små. toppeeeeeen. Så jag ägnade en halvtimme åt att plocka glasbitar från golvet, som såklart var nystädat. Lovely. Nu får jag klara mig på en lite skärva av spegeln sålänge. 7 års olycka har man ju hört talas om också, men fan det tänker jag inte tro på! Näe.

Jaja. Vill helst bara gå och lägga mig, hela den här dagen har vart seeg och konstig. Ska se på solsidan bara!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0