10 februari

Heeeeej.
Dagen kan lätt sammanfattas med ett enda ord, SNÖ! Det har vräkt ner hela dagen, jättejätteonödigt tycker jag verkligen. Det räcker nu liksom, vi vill ha vår!! Passet imorse var det värsta på länge, kallt och snö i spåren och jag skulle köra dök. blä. Ett misslyckat pass på gymmet också sen var dagens träning fulländad heheh. Men förutom det så har dagen varit braaa, har planerat träningen fram till tjejvasan så nu hoppas jag att det går bra! Eller juste, framgång är inget att hoppas på hehe, så det SKA gå bra! ;)

Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer men jag hoppas att mamma går med på att leta balklänning med mig hehe. Sen är helgen ett litet kaos just nu men det ska väl lösa sig fint det med hoppas jag.

Onödigt inlägg. Ska gå till curry och se på film nu, myysigt.

HEEEEEJDÅ

PS. 4 månader till studenten. GUD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0