pepp på livet

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP.
Asså vi diskuterar studentveckan i våran coola klasschatt, och FASEN vad pepp jag blir alltså. Om förslaget till utklädnad som ligger uppe nu går igenom blir det grrrrrrrymt. Fantastiskt. Asbra. YEYEYEYEYES.

Tänkte att det skulle vara fint att lägga upp en bild från helgen här. Men jag vet inte om det passar sig riktigt.. Höhö.

Nu ska här packas. Och sovas TIDIGT. Är trött på att trött. kul va?
Promenaden med Julia och planerna på studentveckan fick mig iallafall på myyycket bättre humör.
yEAH!

Peeeeeeeeeeeeeace!

Kommentarer
Postat av: lindus

peace johanna.

studenten kommer att bli fin men sorglig.

du får komma tillbaka och sjunga med mig någon gång. eller så springer vi lite stafetter tilsammans.

tagga götland nu! :D

2011-04-13 @ 20:51:47
URL: http://gniretneiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0