latdag, daglat, gladta, taglad

Tja.
Jag har inte riktigt återhämtat mig från chocken över att inte vara på gotland, men jag har legat på soffan hela dagen och halvsovit och vart så luddig i huvudet så jag har liksom inte riktigt kunnat fundera på det heller. Lika bra det! Just nu steker jag plättar till mig och sis, snällast i världen? Hehe. Har missat världen soligaste och finaste dag också men jaaja , enlig vädret ska hela helgen bli lika. Hoppashoppas!!

Annars så har jag roat mig med HIMYM avsnitt och pianot. Det var dock inte särskilt roligt att spela då min röst inte riktigt var vad den brukar. Och då den inte brukar vara sådär jätteenormt bra så, jaa, lät det inte så himla fint idag. Typ som om jag var i målbrottet. Fint!
Hade tänkt ha en vara-sjuk-på-riktigt-och-inte-röra-mig-från-soffan-dag, men jag kan inte rikrigt ligga still så länge.. ANnars tror jag liksom att felet när jag blir sjuk är att jag tänker "äh, jag blir väl int friskare av att vila" och så flänger jag runt och stressar lika mycket som vanligt ändå. Sen sitter halsontet där i 3 veckor också.
Men skit samma. Imorgon vill jag till Mora igen. Måste ju passa på de få veckorna som är kvar....... uhh.

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0