7 april

Tjenare tjenare!

Gissa vad jag gör?


Ja precis, städar. Fast nu är jag klar och tänker inte städa igen på minst 5 dagar! Hehe..
Annars då? Jo..


VÅRA STUDENTMÖSSOR HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gahhh. Sjukt. Underbart. Nu är det så himla nära! Jag drunknar nästan i min, men whateverrr det är ändå den bästa mössa jag någonsin ägt, hehe. Frihetsmössan. Men nu när dampet över att den kommit börjar lägga sig lite så inser man ju faktiskt vad man lämnar också.. Det kommer bli så jävlajobbigt. Fast det ska vi inte tänka på nu, det är nu det roliga börjar :D
Och det börjar redan imorgon, studentfest är det som gäller. Det blir vad man gör det till och jag och min siamestvilling kommer nog göra det till nåt riktigt braa om jag känner oss rätt!


Igår hade vi sista etappen på påskcupen, final climb uppför gopshusbacken. Jag kom sist, men det skiter jag fullständigt i, för det var sol och fint och kul ändå. Sen var det skidgymgala! Klarade mig utan pinsamma nomineringar iår också, och satt och fnissade med mina bordskompisar istället. Vart lite gråtig ett tag när jag tänkte på hur mycket jag tycker om alla och hur mycket jag kommer sakna dem.......
åh.
Nu ska jag ladda kamerabatterierna och försöka få lite fina kort imorgon. Och plugga skulle jag visst också göra.. Får se hur det blir med den saken!

Hoppas även att gula huset står kvar imorgon bitti med tanke på orkanen här utanför........
PUSS PÅEEEEEEEER!
SkidO-tävlingen i tisdags, tihiii.
maaaaaaaarre och min kavaljer för kvällen på skidgymgalan! wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0