4 april

Heeeeeeeej!
Ursäkta den otroooligt kassa uppdateringen. Jag skyller på... inget. Möjligtvis att internet hindrade mig i ungefär en timme. Men den timmen hade jag nog inte uppdaterat ändå.
However.
Efter den bittra fredagen blev helgen bättre. en dag i Borlänge/Falun med Erika, en kväll med mina systrar och djungelboken (hehe) och sen en dimmig söndag, som iofs inte var så rolig.. Kollade liveresultat från kais SM-final, och så dör internet när de tär fem minuter kvar. Vad i helveteeee. Kom inte på förrens efteråt att jag kunde ha sett på mobilen, hehe. Men hur som helst som vann dom, och det är ju bara helt sjukt jävla bra!
Idag har vi spelat hockey. Ganska så, ganska så förödmjukande. Ganska kul dock. Kul för instruktörerna om inte annat. Skulle vilja se dem åka skidor!!

Sen har jag lagt banor i tuusen år. Men nu är nästan allt klart inför påskcupen del 2 imorgon. asbra. Åkte förresten del 1 här alldeles nyss, stakning Eldris-Hemus. Jag tror at jag lyckades överträffa mig själv och komma fyra. Inte illa pinkat för att vara jag liksom. Stakningen sviker mig aldrig!
Nu ska jag snart ta mig en promenad ner på stan. Promenader är för övrigt min nya favvosysslesättning, så om du känner för att göra mig sällskap någongång så varsegoood. Bara att höra av sig.
Hejråååååååååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0