21 april

Hej hej hemskt mycket hej!

Idag är det skärtorsdag kom jag precis på, och den är solig och fin. Om 1,5 timme åker vi härifrån ner mot Nyköping och sen vidare till Jönköping, tror jag. Det blir naaaaaaaaaaaajs. 

Just nu så försöker jag packa, inte min stösta passion i livet. En sorglig sak är att jag försöker hitta så mycket saker som möjligt som ska hem, och stanna där sen.. Alltså som flyttar ut redan nu. Det får mig att inse hur kort tid det är kvar tills jag också flyttar ut ur min älskade lilla lägenhet. Jag trodde liksom aldrig att den stunden skulle komma. Men som tur är så är det än så länge mest vinterjackor och skor som får följa med hem, och det känns mest bara bra att slippa använda det mer för stunden! Men lite tomt blir det allt.

Nu ska jag fortsätta röja runt här, och sjunga jättehögt till Collide. Vi hörsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0