20 april

Ida visade ett så jävla sant citat häromdan

Försök inte vara perfekt för någon. Vänta på den som älskar dina fel.

Det är så himla sant. Och det gäller alla, även vänner. Varför ska man försöka vara perfekt för att passa någon? Man passar ändå inte! Så nu är det slut på allt "det är mig det är fel på"- daltandet, jag är den jag är och så är det bara. Så om jag inte hittar några vänner eller pojkvänner innan jag är 67 eller 102, eller kanske aldrig, så är det väl så, men då har jag iallafall inte mått dåligt av att inte passa för den jag är!

Fick bara lov att säga det. Nu tror ni väl att jag är på pms-humör och är skitsur eller något, men nej. Jag har bara insett fakta!

Hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0