100903

Hallåhallå.
Update from UMEÅ. Björkarnas stad, och vad har vi för utsikt genom fönstret om inte en björk!
Idag var det då alltså dags för medel-SM, kvalet dårå, vilket inte gick sådär lysande för någon av oss junisar. Men terrängen var sjukt nice, och banan var kuuuul. Men kan man inte orientera så går det åt helvete iallafall! Så imorgon satsar vi på att vinna den otroligt prestigefyllda B-finalen istället!

Förutom att tävlingen gick dåligt så har vi det rätt bra här, träffar b-rudarna från sandviken och alla andra platser i sverige, chillar och blir retade av seniorerna. Imorgon är det somsagt finaler och så, och på söndag ska vi kötta stafett med Lena, eftersom spångis är sjuk:( Så D21, here we come lite i förtid.

Nae. Nu ska jag fortsätta kolla på utbildningar. jösses

/J

Kommentarer
Postat av: hanna

Johanna, hej! hur är det med dig? :) jovars london är hur bra som helst, och jag trivs så himla bra i min familj. känns som att jag har fått tre nya småsyskon! jag hittade familjen på den här sidan: http://www.aupair-world.net/ väl där gör man sig en användare och sen är det bara att börja söka efter familjer :) du kan visa ditt intresse för en familj, och familjer kan visa intresse för dig. supersida, verkligen! puss lycka till på sm!

2010-09-03 @ 20:10:32
URL: http://hannabjoorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0