101029

Hejhejhallåååå
Sista skoldagen innan lovet avklarad, film på filosofin tack gode gud, men såklart så hann jag bli knäpp på dom få minutrarna vi hann prata om filmens filosofiska budskap eller hur det nu var i klassen. Bläääää. Sen typ tusen år i matsalen, och geografi. Skön lektion där jag, Marie och Danne ägnade oss åt att leka hangman istället. (Y) Sen har jag typ chillat i min lägenhet, packat lite, städat lite så nu är jag totalt jätteklar, och tåget går om 50min.. Baah.

Ikväll väntar Brudpigaträningen, och soooooooooooooooooooooova. Dubbelpass imorgon, och vilodag på söndag. Great! Sen får vi se vad som händer nästa vecka, prio ett är att ta tag i kråkboet på mitt huvud. Fast kanske ska låta det vara förresten, och spara till äkta chewie-fluff. Hehe.

Lateeeer
/J

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan tänka mig det, jag saknar bilkörandet lite;)

Jag befinner mig i Dublin, eller i ett hus utanför Dublin, jobbar som au pair åt en familj:) PUSS

2010-10-29 @ 21:12:45
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0