101026

Tjatjaaaa.
Idag har jag gått i skolan, städat, tvättat, gått ner på stan, tränat. Och lite så. Glömt nåt? Hmm. Ja,

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!
whaaaaaat liksom.
Känns helt stört faktiskt, och faaan vad nervös jag var innan, började nästan gråta när han uppkörningsmannen kom. men han var asnice, hur lugn som helst och vi pratade om lite allt möjligt genom hela uppkörningen. Tror han sa att han haft ca 20000 uppkörningar. Jävlarrrrrrr. Stannade i typ tusen år vid ett vägarbete och fick panikbromsa en gång, men annars gick det finfint. Fattade inte riktigt vad han sa när han sa att det var godkänt. Har aldrig blivit så lättad i hela mitt liv! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad underbart!! Så nu får jag alltså köra bil. All by myself. Jösseeees. Vill hem och testa på en gång ;)

Fnissade för mig själv hela vägen hem, mötte alla skidisar som skulle på träning så jag fick skrika av mig lite. Hehe.

Nääääääää, om man skulle ta och sova kanske. Fast nej.
PUSS
/J

Kommentarer
Postat av: pelin

Alltså! Vad bra du är! Helt stört bra faktiskt!!! ! (Jag har liksom inte ens tillstånd, haha)

2010-10-26 @ 21:09:16
Postat av: johanna

Haha! jaaa. Säg bara till när du vill ha skjuts liksom ;)

2010-10-26 @ 21:13:03
Postat av: Martina

GRATTIS som fan Johanna! Guud vad roligt! Vad duktig du är:) Kommer ihåg känslan när man fick det som om det var igår (kanske för att det typ var igår XP)

2010-10-28 @ 01:34:38
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0