100719

Idag hände vad som antagligen kommer bli årets roligaste happening på jobbet. Iallafall enligt mig och Josefine!
Vi teamade i disken idag, och i disken finns en vattenslang med ett handtag. MEN när jag stod och sköljde tallrikar, vad händer då? Jo handtagsjäveln ramlade av och vattnet sprutade rätt ut från slangen, rätt på mig och allmänt över halva rummet, typ. Alltså, det går inte att förklara men fyfan vad roligt det måste ha sett ut. HAHAHA. Vi skrattade så vi grät. dag 5/6 avklarad nu..

Ikväll lämnar jag symaskinen (kors i taket) och ska istället UMGÅS med folk, hur ofta händer det liksom?! Fuckin' greeeeeeeat. Ska bara dra mig ut och träna lite först, snabbdistans står på programmet så det ska väl vara överstökat rätt fort!

Nä, bara att köra.
PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0