100711

Godkväll!
Ännu en dag på Buffils avklarad, och jäävlar vilket åskväder det blev på kvällen, fett läskigt! Men vi kom ifrån vid 9, och då var det fint väder igen, så jag och mamma tog ett kvällsdopp i Västanvik på vägen hem och det var riktigt skönt, särskilt efter att ha gått runt och känt sig måttligt ofräsch en dag på jobbet :b
Just nu är jag rätt glad över att fotbolls-VM är över, jag är ju måttligt intresserad kan man säga.. Istället för finalen (men ja, jag VET faktiskt vilka som vann ändå) så har jag tillbringat senaste timmen framför Stolthet&Fördom, underbart fin film måste jag säga!

Nej, nu ska jag se slutet på filmen och sedan hoppa i säng. Jobb väntar imorgon igen..
PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0