101228

Godkväll. Eller natt.
Har precis samlat på mig lite vuxenpoäng genom att betala lite räkningar, fy fa-an vad tråkigt det är alltså. Men jaja, lika bra att lära sig liksom. Dagen har även bjudit på lite gym, lite skidåkning och lite planering inför orienteringssäsongen. Så nu har jag i princip inte en enda ledig helg på hela våren.. får se hur det blir med det! Har även fått panik verkligen över hur ellens rum såg ut, och hjälpt henne att städa. Det är fan skillnad som natt och dag på våran uppfattning om vad som är städat. Men nu är det så rent att tillomed jag skulle kunna bo där! Amazing. Så nu vill far anlita mig för att städa ungens garderober också, heheh. Juste, bokat boende och biljetter till the one and only place to be: BODEN!! Besök 1 av 2 denna vinter, kuuligt.
Drömde panikdrömmar om studenten inatt. Usch alltså. Terminen hade gått så fort så jag hade missat allting, och mitt projektarbete hann inte bli klart haha. Hatar verkligen det där jävla projektarbetet!!! Nä, sådär ska inte studenten gå till. Ska vi gråta så ska vi göra det för allt bra som vi haft. Vill aldrig uppleva samma panikkänsla som i drömmen. Så nu är det bara att totalnjuta av varje millisekund denna termin!

Fast ja, nu borde jag sova. Imorgon blir det borlänge och balklänningar med brudarna!

BYE
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0