101217

Tror seriöst att jag kan påverka min spotify med tankekraft. skönt.
Skulle ha åkt till Högbo nyss men sköt på det en timme så nu kämpar jag med religionen istället. Vore ju gaanska skönt att slippa ta med den. Ute vräksnöar det verkligen, men det är nice det med sålänge man får vara inomhus hehe. Sen att det går att åka lite fler skidspår är ju inte helt fel. Ska döökötta klassiskt hela lovet alltså.
Skoldagen var rätt värdelös som så många andra fredagar. Ikväll är det sprintstafett och det är kuligt, min hals är inte riktigt med på noterna men äsch lite får den tåla.
Nu ska jag fortsätta så att mitt liv blir lite roligare sen.
i helgen blir det bullfika i sandviken hoppas jag! :D
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0