101210

Om exakt 6 månader är det den 10e juni. Den 10e juni fyller jag 18 år och 9 månader. Den 10e juni tar vi studenten. DET ÄR BARA ETT HALVÅR KVAR TILL STUDENTEN!! Vart faaaaaaaan tog tiden vägen??!!! Herrejävlar. För ett halvår sen slutade vi tvåan. Känns som igår. Alltså tar vi studenten imorgon, typ. Inte för att det inte ska bli kul, fy faan vad kul det ska bli. Men hallåå, jag är inte klar här! Fast det behöver jag ju inte vara heller förresten, har ett halvår på mig. Men nu känns det ändå läskiigt nära. Det här ska tamejfan bli det bästa halvåret någonsin, varje tusendels sekund ska jag ta vara på!!!! Börjar nu, med att äta lite marrängsviss till efterrätt. Bra start!

Imorgon är det tävling i älvdalen. plåga kroppen tills den spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr.

Nu ska jag fortsätta ta vara på livet,
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0