100815

Söndag. Orienteringstävling i Bjursås, rodd och ihoppackning av alla saker som ska upp till mora. Funderar på hur många par skor jag äger egentligen. Antagligen lite för många. Jag är SJUKT trött. Försöker tagga ner med lugnt-listan, och snart lite how I met your mother, såklart.

Cykelvasan var nice! Jobbigare än förra året, ändå pers. Och då hände ändå en del incidener efter vägen, efter smågan pajade växlarna på min cykel så den gick från 21 till 3-växlad i en och samma nerförsbacke. Den cykeln fick far ta tills det vart lättåkt igen, hehe. Sen en jääkla kö vid en single track-sträcka över en bro. Mindre lyckat. Visst, man måste över bron. Men vafan, det är ju typ 4000 pers som ska över också! Jaja, i mål kom vi, med en fin cykelbränna på köpet. resten av dagen var jag en zombie.

Imorgon bär det av till Mora för att försöka få ordning på lägenheten. Gud, jag vill bli klar nununu. Sen är det teorilektion på körskolan också, nu köööör vi.
Men ska jag ens ta mig upp ur sängen imorgon lär jag sova nu!

PUSS
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0