100813

Buona sera cari amici.
Wow, en hel italiensk mening som tagen ur mitt eget ordförråd, google translate. Men i höst ska jag gå in för att lära mig italienska på riktigt, nu när jag slipper franskan också. Får väl se hur det går.. Men Josefine sa ju att jag såg mer seriös ut i brunt hår så jag hoppas det hjälper ;)

Dagen: gymma och hälsa på alla på buffils. eller alla som jobbade idag iaf. Vill ha personalfest juu! Men det var trevligt att bara sitta bredvid och kolla på for once, även fast det rycktelite i fingrarna efter att få plocka lite disk hehe. Hem och laga mat, kratta, packa, chilla m.m.m.m.m.
Imorgon, cykelvasan! Planerar att persa med ca 20min, har ju trots allt fått ihop ca 50 mil genom att bara ta mig till och från jobbet i sommar, sick. Nä men det blir kul
Har vant mig liiiiite mer vid att vara brunett. Några tvättar till och jag kanske accepterar det ;)


Typ såhär superseriös cyklist är jag. Fast janen tvingade mig att ta bort skärmen, det var tydligen extremt töntigt. Hahaha.

Nu; how I met your mother och SOVA!
Nattis
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0