100812

Erika skrev att hon blivit en planerare. Stackars flicka, det är SKITJOBBIGT. När det går över en viss gräns. planerare+perfektionist är ingen bra kombination, för man blir så jävla stressad. När morgondagens planer inte går ihop = panik. När något inte blir som man tänkt sig, skitdrygt. När man har 1000 saker man vill ska vara perfekta och inte hinner, helvete. Nä, jag måste lära mig ta dagen som den kommer. jag hinner fixa lägenheten! jag KAN gå till frisören och fixa mitt hår.
juste, mitt hår. jag trivs inte. Mörkt. mörktmörktmörkt. Jag vill ha ljust. helveteeeeeeeeeeees jävla skit. ursäkta.
kanske försvinner i tvätten, peppar peppar. gash. Såndär jobbig sak som man stressar upp sig över. Jag vill att det ska vara bra DIREKT. bajs.

Nä, nu ska jag äta middag, kanske jag blir på bättre humör då. Sen måla. Och försöka att inte tänka på mitt hår och min lägenhet och allt annat som känns drygt just nu.

PUSS /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0