100805

Kommer fan ta år och dag innan jag skriver rätt datum in rubriken utan att tänka efter.
Whatever..
For till Rättvik igår, och upp till Mathilda där brudarna höll till. Erika firades med tårta, mysigt. Riktigt bra kväll, trots att jag drog hem när dom andra stack till bowlingen, för satan vad trött jag var. Men tummen upp, och JA jag längtar tills det är min tur!!!

Idag har jag jobbat buffé och NÄSTAN haft en lugn dag. På söndag jobbar jag min sista dag också, herrejävlar. Men det blir nog återbesök redan nästa vecka höhö. Har även hunnit boka in frisörbesök så snart säger jag byebye till mina blonda slingor. Yeah.

Just nu är jag så trött så jag ser dubbelt typ, så det blir nog sängen ganska så, ganska så snart.
Imorgon; u10!

PUSS/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0