wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gud jag är så jävla feeeeeeett taggad på allt som händer nu!
två skoluppgifter till och sen är det bara FESTEN KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR :D
Hur länge har man inte väntat på detta? Kommer ihåg när jag, Frida och Julia satt hemma på min gräsmatta, åt pizza och firade att "vi har bara tre år kvar, tre år kvar, tre år kvar" Det känns som igår typ. WOWOWOWOW.
Pratade nyss med hon som ska sminka mig till balen och åååå vad kul det ska bli. Och spännande. Hur ofta går man och blir sminkad och får håret uppsatt liksom? brabrabra! Balen kommer bli gryyyyyyyyyyyyyyyym!

Men först händer det lite annat smått och gott minsann. Och vi ska ut och sova i tält också ja, måste få min skönhetssömn ju så att min hy är bra i helgen. höhöh.

Nu ska jag iallafall sova massa timmar så jag är lite piggare imorgon, för då tänkte jag plugga för sista gången någonsin i gymnasiet. HERRE gud.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: J

hahahaha juuuste tre jävla år kvar, och satt och lyssnade på alla studenter som sjöng och var glada, nu är det vår tuuuuuuuuuuuur!!!!!!!

2011-05-28 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0