4 maj

Hejhejhej och förlåt för den kassa uppdateringen.

Just nu sitter jag vid köksbordet hemhemma i Leksand och har precis gjort klar min 11(!!!!!!!!!!!) sidor långa religionsuppsats. Jag dör. Okej, det är inte 12 sidor text, men ÄNDÅ. Jag har ordbajsat nästan 5000 ord. Jaja. Skolan kommer väl ta död på mig innan jag hinner sluta. Jag förstår verkligen inte grejen med att lägga alltind de sista veckorna, särskilt inte när man ska ta studenten!! Det är ju nu man bara ska glida igenom skolan och hinna umgås massamassamassa med alla andra, och festa och allt. Men ja, det gör man ju ändå och så får man dåliga betyg, hehehe.

Min fot mår 1000 gånger bättre nu och imorgon är den nog helt bra igen. Tur det! Trodde ett tag att jag hade stukat den i onödan eftersom det kanske inte skulle gå att fixa biljetter, men nu verkar allt ha löst sig så det är ju en jäkla tur. Det är väldans vad några, nämner inga namn, har haft roligt åt anledningen till min lilla onda fot. Fast det är ju faktiskt rätt komiskt också.

Har gjort kyrkbåtsroddspremiär för året ikväll också! Det är kuuuuuuul. Synd bara att jag kommer missa typ hela maj, men ska försöka hinna så mycket jag kan så jag får vara med och ro tävlingarna i sommar! Måste bara övervinna min enorma rädlsa för att krabba (läs:fastna med åran i vattnen så det tar tvärstopp)
Men nä. Nu får jag skrivkramp av att skriva på datorn tillomed. Bäst att gå och sova. Imorgon väntar en hel utbildningsdag med jobbet. Hoppas det är intressant så det var värt att åka hem för, hehe.

PUSS OCH GODNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0