20 maj

Befinner mig på vilohem hemhemma i Leksand. Kan behöva slappna av lite från mora och typ sova ikapp lite eftersom jag försovit mig 2!! gånger den här veckan. Typ mer än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv förut. Inte bra! Dessutom så försov jag mig imorse när jag egentligen tänkt gå upp tidigt och öva lite mer på mitt tal........ Nu missade jag nästan att hålla det. MEN jag hann. Tack gud. Min andra störsa ångest iår är över. hihihihihihi. Nu känns geografiuppgiften och högtidstalet som a piece of cake kan jag lova. Fattar inte att jag sitter och skriver på min sista jävla inlämningsuppgift NÅGONSIN, iallfall innan jag söker skola nästa gång haha... Stört.
Imorgon äre tävling i säter. Får gå som det går.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0