3 mars

ööööh tja!
Dagen kan enklast sammanfattas som lång och en aning frånvarande.
Lämnade sängen klockan 06.45 imorse och på något sätt trodde jag att jag hade försovit mig. Stressade som fa-an ett tag innan jag insåg att jag snarare hade gått upp för tidigt. Men great liksom! Åkte buss till Mora, något utav det segaste som finns. Jobb i mässan melln 10-18. Det kändes som en eeviigheeet. Tacka vet jag skidstafetten som piggade upp oss en aning iallafall hehe. Och alla vändor till loungen för gratis godis... ouupppss. Jaja, helt ok ändå liksom och nu är det bara en dag kvar, så vi hoppas på mycket folk då (ta åt er)

Min hemresa var årets konstigaste. Först fattar jag inte att tåget är ersatt av buss. Ser det i sista sekund, springer till en 70buss som precis ska gå, går den till leksand? hoppa in bara, det är lugnt. okej brabra. Kommer till Rättvik, bussen ska till falun. Jahaaaa, och jag då?? Ser ett tåg, det står borlänge. Rusar under bommarna, föraren öppnar fönstret och frågar om jag ska med. Går det till leksand? jaa. Men ja tack! Hoppar in. Dimper ner på första bästa säte. Fattar ingenting, men hem kommer jag! Så det var ju skönt det.

Är återigen katt och hamstervakt. Båda sover. Skötsamma djur! hehe. Ska också sova snart då det antagligen kommer ta två timmar innan jag slutar hosta den här natten också, grett kan man säga.

Ses i mässan imorgon då duudes!
PUSS!

PS. Brudar, jag vet att det är HÖG status att vara med i min blogg. har ni sett hur era besökarsiffor har ökat nu eller???

Kommentarer
Postat av: marris

Jaa tack som fan! Inte viste jag att du hade 5000 läsare :D Du är på väg uppåt my friend, och vi är snart ikapp! heheeeeeeeee

2011-03-04 @ 09:32:10
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0