4 mars

host host.
Nu har vi jobbat våra sista timmar in das mässtält. Den här dagen gick fortare än igår och var roligare också hehe. Sverige tog silver på herrstafetten, asniiice!
Var in i lägenheten en snabbis och fick städbegär men skyndade mig därifrån istället hehehe. Tog bilen hem, inte den mysigaste resan i mitt liv kanske. Skitläskigt och mörkt, och det kändes som att alla mötande bilar körde med helljus. Men hem kom jag, tack gode gud! just nu kollar jag på let's dance och vill ha mat, men orkar inte laga. Vilka problem va? Jajaaaaa. Ska sova hur länge som helst imorgon och sen åka till mora och kika på upploppssprinten. på kvällen kommer Erika och sover hos mig, sen ska vi ha vasaloppsmysmorgon. Grettttt!

puss!

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa braaaa då kan vi titta på upploppssprinten tillsammans!!!!! känns som att alla ska tävla hehe. great!

2011-03-04 @ 23:06:42
URL: http://emmasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0