shoot for the moon

Eller så gick jag aldrig till skolan idag.......
Men det kändes en aning roligare att gå hem och kolla på JVM istället! Gick ju lite sådär för sverige, men då fick man spana på norrmännen istället hehe. Tog iaf tag i livet och tränade med ettorna sen, det var kallt som fan. Sen åt jag återigen en extremt manlig portion mat för att ladda upp inför morgondagens Idre-Särnalopp. Jag hoppas på asfint väder och hårda spår, tack! Förhoppningsvis ska jag kunna ge stakmonstergubbarna en bättre match imorgon hhehe.
Valla skidor har jag också roat mig med under kvällen, det tog fan tusen år. Jag ska aldrig bli vallare, så mycket är då säkert. Just nu ligger jag som en död fisk i sängen och kollar på Gossip girl varvat med Let's dance, åh så kuligt. Ska alldeles snart sova, för imorgon bär det av uppåt klockan kvart över 6. Uschhhhhh. Men det blir roligt :D
Längtar mest efter att den här konsiga trögveckan ska ta slut så man kan ta nya tag nästa. Men ska göra det bästa av helgen först!

Puss och godnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt

Typ såhär imorgon? Ska vi säga så? bra!


Kommentarer
Postat av: marrree

ÄLSKAR gossip girl:D

2011-01-29 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0