be yourself and the right people will like and love the real you.

Ja hejhej.
Internet har inte funkat som vanligt och jag har inte orkat osv osv. Men jag åkte Idre-Särnaloppet igår och vann min klass fast jag åkte för sakta, jaja trevligt ändå, tävlingen och resan och allt tog typ hela dagen men sen bowlade jag med massa ettor och tvår på kvällen och fick jättemycket spö av team turi så ja, jag suger på bowling. Idag åkte vi skidor i 2,40 på vasalopsspåret det var fint och soligt ibland, jag hade ätit för lite frukost och dog nästan men det gick bra. Sen städade jag jättenoga så det var fint här, lagade mat och åt den. Sett på tusen gossip girl avsnitt har jag också gjort. Nu borde jag göra vettiga saker som att svara på mail men det orkar jag inte så jag kollar på gossip girl och sover istället är inte på humör för någonting alls egentligen, är less och sur men och, like anyone cares. Nä just det.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Martina

puss på dig knasboll

ska du jobba på buffils i sommar?

2011-01-31 @ 15:40:01
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0