22 januari

Hejhej.
jag har ont i hela kroppen verkligen efter dagens intersportlopp. Inte så konstigt kanske eftersom jag typ aldrig har åkt så långt förut i hela mitt liv hehe, iallafall garanterat inte på tävling! Men det var mestadels nice, dog lite i alla backar, och fick sjukligt ont i armarna efter ett tag men ähh! Nu vet jag vad som måste tränas liksom. Jag åkte tyvärr inte om så många gubbar som jag hade önskat, de åkte om mig istället. Stakmonster.. Men jag är iallafall så himla glad att jag åkte det här istället för SM i säter, bara genom att komma i mål så kändes det som man hade lyckats :)

Just nu hjälper jag faren att laga mat, för snart kommer farmor och farbror hit och så ska vi fira Drellen. Att laga mat är skittråkigt, när man lagar nåt som är äckligt. Vilket jag gör nu. Hehe. Sen tänker jag dö lite i soffan ikväll, ta en feet sovmorgon imorgon, fira drellen IGEN och sen åka upp till mora! Låter bra det.

Hörs då!

PS. Ida, jag känner inte igen dig som anonym.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu förstår jag ingenting. Styrka i morrn?

2011-01-22 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0