110106

Bon soir.
Första gånge på 2011 som jag skrev rätt i rubriken. Börjar fatta att det är nytt år nu!
Idag har det vräkt ner sjukt mycket snö, därför har jag fått skotta sjukt mycket snö. Nu har jag träningsvärk i ryggen, damn. Mellan snöskottningarna så hann jag se Tour de Ski, packa alla mina tusen saker och lite mer. Springa lite hann jag också så att kroppen inte segar ner sig totalt. Vi startar tydligen klockan 14 på lördag, inte ok. Menmeeen, bara att göra det bästa av situationen och så. Va positiiiiiiiiiiv. Det ska bli kul :D

Har just lagat maten vi ska ha med oss och det börjar bli dags att sova. Synd bara att jag inte är ett dugg trött eftersom jag sov lite för länge i morse. Men hade en tuff natt, sov hemma själv och det är skitläskigt + att det tog slut på batterier i ett brandlarm så det började pipa. Det värsta som kunde hända typ. Men jag lever och inatt så är iaf faris och ungen hemma.
Jaja, nu ska jag inte tråka ut ev. läsare mer. Går och lägger mig istället!

Hejhej

Såhär såg det ut förra gången efter jullovet. När ska jag lära mig packa lagom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0