27 februari

Jorå, jag lever! Men efter en händelserik helg och lite lätt sinnesförvirring så har det inte funnits så mycket tid över liksom. Kan ju göra ett försök att sammanfatta helgen iallafall. (update, en LÅNG jävla sammanfattning blev det, känn dig härmed förvarnad)

Fredag: Tidig träning som slutade med att jag låg och grinade i spåret några minuter hehe, men sen så vart allt bra igen och resten av dagen flöt på fint. Hämtade nummerlappen i mässtältet och drack gratis kaffe som var äckligt som vanligt, men pigg blev man, och det var sjukt mycket folk överallt. Rätt kul ändå, fast jag är glad att man kan fly till Leksand där det fortfarande finns mat kvar i affärerna och man kan gå mitt i vägen ungefär utan att riskera att bli överkörd av galna skidturister. Somnade alldeles för sent och åt alldeles för dålig uppladdningsmat så det bådade ju inte sådär jättegott inför lördagen..

Lördag, del 1: Vaknade halv 6 och ville dö, alternativt sova ett dygn till. Gick ändå upp, stressade, och åkte mot Mora. Hämtade upp Elsa och Julia, sen till Hökberg och testa skidor. Dom gick perfeekt på en gång, iallafall fästet, så det var chill. Mot starten i Oxberg, springa in för att få en bra startposition och sen värma upp. Var inte överdrivet taggad direkt, det skulle bli kul men jag kände inte att kroppen var så där jättepå. Klockan 10 gick starten, jag skulle gärna ha stått liite längre fram, men kunde åka på hyfsat över startrakan ändå. Noll fäste i första backen = fan, men det vart bättre efter vägen. Åkte om folk hela tiden och fick energikickar av det, och hade SUPERglid verkligen, helt siick. Kunde stå och kolla på dom andra och bara glida med hehe. Tack Far!! Drack typ ihjäl mig på sportdryck i Gopshus så mådde lite dåligt efter det men det gick bra ändå. Kul att ibg delade ut dricka där, man kände sig verkligen freeeeesh när man åkte förbi dem med spordryck över halva magen, plågat ansiktsuttryck och knallröd i facet. Men vad gör man inte liksom.. Jaja, det rullade bara på ner mot Mora och jag avancerade mer och mer. Dog nästan sista kilometern men åå vad skönt det var att gå i mål, så himla nöjd var jag verkligen! Förbättrade min föredetta bästa placering med typ 40 placeringar, och tiden med typ 10 min. Askalas!! Så ja, bra och KUL dag i spåret, greeettt.

Lördag, del 2: Var som vanligt helt off hela eftermiddagen och man skulle kunna steka ägg på mina kinder. Chillade hemma hos Erika och Marie, var ner en sväng och kollade på folk, chillade lite till, sen började jag göra mig i ordning helt alone där i curry hehe. Brudarna kom iaf hem efter ett tag, helt sluut av vallningen, men det stoppade inte oss inte. Fixfixfix innan vi var klara, drog till Wasa och dansade hela natten, eller ja, tills dom stängde klockan 2. Riktigt bra kväll blev det, träffade massa härliga människor. brabra. Vi somnade runt 4 halvt ihjälsvultna och frusna, men väldigt nöjda, hemma i curry :) Tummen upp!

Söndag: Klockan ringde halv 10 så det var bara tt pallra sig upp, försöka göra något åt sitt likbleka utseende och sen gå till tåget. Lunch och föreläsning om mental träning på Källan, drack säkert 3 koppar kaffe men det hjälpte knappt. Tur att föreläsningen var så bra, annars hade jag somnat direkt. Jaa, och nu sitter jag här. Orkar inte träna idag, så tänkte göra tråkiga, måstegrejer istället som att sortera lönepapper m.m. och jobba med projektarbetet. Har redan skjutit på det för länge så det är bara att köra, klara färdiga gå.

Imorgon ska jag äntligen fixa fågelboet på huvudet, yeahhhhhh.
Så ja, till er som fortfarande läser, there you go ;)
Nu lite effektivitet.

Hejdåå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hihiihihihhihihiihhii <3 söt bild där! mycket bra helg babe, pussss

2011-02-27 @ 22:46:17
Postat av: marris

pucko glömde skriva namn, hihi inlägget ofc från mig (marris)

2011-02-27 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0