7 februari

Heej.
En ny vecka har börjat, en vecka närmare studenten. guud. Diskuterade det just med Ida, som vanligt hehe, och började nästan gråta, som vanligt. Tänk bara att alla försvinner. Det måste kännas så konstigt för dem som ska gå 4 år. Eller skönt kanske? hehe. På tal om stundenten så tänkte jag dra med mamma och försöka hitta en balklänning i helgen, det vore så skönt att få det gjort! Jajaa.
Tog sovmorgon imorse, kunde inte sova längre än till halv 9 men ändå... Sen fördrev jag tiden med barnkanalen och min nya lock/platt/hårblåsgrej. Fattade inte hur den funkade. Ovärd skoldag, sen möte med peter om projektarbetet. Borde börja skriva på det nu eftersom det ska lämnas in en del på fredag. jobbigt, men skönt att komma igång faktiskt så man är ett steg närmare att vara klar!! Om 45 minuter är det middag med skidisarna och sen styrka och matbuss. Ska belöna mig i efterskott efter tävlingen igår med Ben&Jerry's. nice!
Alla JVMåkare är hemma nu också så det är bra, och fan vad bra dom har åkt också, sick. Inte alla som får sitta med så många världsmästare vid ett och samma matbord hehe.

Jaja, projektarbete var det. Eller lite bloggläsning kanske..

Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0