no life?

Men heeeeeeeej, det var länge sen!

Antar att det hör till när man är sjuk att inte ha nåt bättre för sig än att uppdatera bloggen med ointressanta saker tusen gånger om dagen.. Har tänkt plugga i ungefär 12 timmar nu men icke. 
Har kollat på hockey istället faktiskt. Tänka sig. Inte varje dag, det kan jag lova! Men eftersom jag numera hejar på färjestad (haha) så tänkte jag att jag måste ju hänga med liksom. Och nu vann dom. Great! Fast fa-aan vad fula alla hockeygubbar är. Är det sådär alla snygga hockeykillar kommer se ut om några år? Haha. fyyyy. Fast jag kanske inte ska säga så mycket, har ju liksom känt mig fräschare än såhär...

Nä men nu ska jag försöka få i mig lite middag och sen sova. Imorgon är planen mora, men vi får se hur det blir med den saken! Tror dock att det skulle vara bra, då mitt tegelstenshuvud antagligen beror på en dag utan frisk luft snarare än feber.

Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0