29 april

Heeeeeeeej!

Trött, tröttare Johanna. Shit. Imorse hade jag sovmorgon, så jag sov till halv 9. Weeeihoo. Sen åkte vi till farmor och kollade lite på det brittiska kungabröllopet. Det var faktiskt ganska mysigt, och ååh vad jag vill flytta till england och börja prata sån där mysig brittisk engelska. Någon gång ska jag flytta till London!

När vi kom hem igen så tog jag tag i mitt liv och bokade tid för håruppsättning. GREAT!! Så nu är det problemet ur världen, ska bara försöka bestämma hur jag vill ha det, men det vet jag typ redan! Awesomeee. 
Ungens rum är färdigrensat och klart också så nu kan jag börja flytta hem mina grejer när jag vill.
Har inte ens fått lovpanik än det här lovet, alltså att jag längtar till Mora så jag nästan dör. Det har vart skönt att vara här ett par dagar. Kanske är bra att jag vänjer mig för snart är jag fast här igen.. Hm.

Imorgon drar vi ner till Stockhom och springer 10mila! KUUUUUUUUUUUUUL. Jag fick den korta hängsträckan så jag är nöjd som fan ;) haha. (Och ja, 10mila är den där tävlingen som är så sjukt häftig. Med alla 1000 lampor. Mäktigt som fan) Men det missar jag iår för jag åker hem på kvällen!

Nu ska ja iallafall försöka börja med allt skolarbete som borde vart gjort för länge sen, ska bekanta mig lite med Jehovas vitten. KUL fredagkväll.

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0