13 april

Hej alla fans!

Jag och min siames Smarie har tryckt ihop oss i mitt pyttelilla rum (som dessutom delas med lillasyster och katt) här hemma i Lekke och ska snart försöka sova eftersom vi tydligen ska gå upp 04.45 imorgon....... Vi har färgat mitt hår så nu är det enfärgat och fint igen och det är skönt. 
Jag har haft en av de konstigaste dagarna i mitt liv typ. Eller iallafall den konstigaste eftermiddagen.. Orkar inte förklara nu men om jag fortfarande kommer ihåg den imorgon så kan jag ju ta det då, hehe..
Nu ska jag kissa så marie får gästblogga lite!

kisssss. Jag har precis krupit upp från min madrass på golvet. Dags för gästbloggning ! Det pågår en ytterst intressant diskussion på våran klass chatt på facebook. Kändisbloggare.. Bra eller dåligt?? Blir imponerad av alla insatta i klassen, speciellt danne (; Han är ju då emot de här tjejbloggerskorna, bantningsflickorna, manipulerande hungriga monstrena som han då anser de vara. Haha nu är jag så trött så jag vet inte vad jag skriver här . Vilket konstigt gästblogginlägg. Jag borde nog krypa ner till min madrass igen ! sov gott

Ja, jag låter gästerna sova på golvet. Det är väl inte mer än rätt? Höhö. Skoja. Hon sover nog bättre än mig i den här pluttiga lilla 1meterssängen. 

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0