100908

Tjatja

Onsdag, 8 september 2010. Innebär vad? 2 DAGAR KVAR TILL 18!!!!
DET är nice.

Annars då?
Jag har haft min hittils värsta lektion iår, engelska c. För det första var Marie sjuk. För det andra läser inte mitt nya gäng (dvs skidkillarna) den kursen. För det tredje fattade jag INGENTING. Kul!
Italienskan gick jag inte till överhuvudtaget, shame on me. Men jag ska faktiskt ta bort den kursen...
Annars var dagen nice!
Just nu sitter jag och väntar på att maten ska svalna och bli ätbar. Roar mig med Nile City i brist på HIMYM avsnitt. Ingen träning idag, men mycket annat som ska göras vilket är riktigt trååååååkigt. Projektarbete bland annat. Och beslut om 4 år. gud.

Nej, nu är det dags för mat. Ska äta riiiktigt länge så jag slipper gå ner och städa i källaren vilket jag tydligen måste. Hårt liv så att säga.


Live från köket.

Peace out
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0