101019

Okey, känner att det blev lite väl bitterfittigt i det där inlägget, sorryyyy.
Är på lite bättre humör nu iaf, fick komma ut från min isolering i lägenheten för att gå till Statoil med Ida. Har lyckats plugga filosofi i 2 (!) timmar också, känner mig helt hjärntvättad nu men är det prov så är det, och jag ska fa-aan klara den där kursen även om den känns totalt, obotligt meningslös. Men det finns ett prov den här veckan som känns lite större, lite bättre och liite viktigare än alla andra; körteorin. Nervös? yesyes, för klarar jag det inte kommer jag få årets fail-stämpel i pannan här på skidgym. Så håll tummarna, tack.

För övrigt så hostar jag ungeför lika mycket som förut, lite obehagligt faktiskt. Hoppas att det ger sig tills imorgon, annars lär jag nog stanna hemma från skolan eftersom jag ändå ägnar lektionerna till att koncentrera mig på att inte hosta, vilket känns rätt meningslöst. Drar till Falun på eftermiddagen och tillbringar natten hos Elin, så det blir niiiiice. Ryktas om -8 på torsdag så jag lär väl frysa fast där och missa pannkakorna i skolan. Närrååååå.

Nu ska jag försöka få tag i lill-Erik och sen sova. Om hostan tillåter!

GODNAAAAAAAAAAATT
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0